19 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-08-2005 8:20
[35890] Bij het optrekken begint hij te schokken de motor loopt goed de koppeling is pas vervangen en de rubber bij de aandrijfas achter en voor is ook al vervangen.Wie heeft dit al een keer mee gemaakt?
Groeten Roger