Geplaatst: 04-08-2005 21:06
[36030] Bij deze wagen 2 maand geleden deze foutcode 17961- hoogtesensor/inlaatdruk onaanemelijke verhouding/storing treed af en toe op- gewist.Vandaag komt de klant terug met dezelfde foutcode, fout opnieuw gewist, proefrit gemaakt +- 3/4 u, fout komt niet terug. Kan deze fout door de egr-klep veroorzaakt worden?Wagen heeft volgens mij wat te weinig vermogen in lage toeren, klant heeft er geen last van.