Geplaatst: 04-12-2003 9:07
[6940] Wie heeft het wel eens aan de hand gehad : de verlichting te laten werken bij draaiende motor.Mijn schakeling lukt niet,er gaat een zekering stuk van de aut. transmissie....is er een standaard ombouwset om zonder problemen buiten de lichtschakelaar om verlichting te voeren ?