Geplaatst: 05-12-2003 12:36
[6981] Tijdens het rijden valt steeds het dashboard uit en om de 10 seconden weet iemand wat hier het probleem van zou kunnen zijn als het contact uit is dan loopt de klok wel gewoon maar als je hem op contact zet dan reset de klok meteen alvast bedankt.