Geplaatst: 05-12-2003 21:07
[6994] hallo,
een client van ons bedrijf (M-B dealer) wil dat hij dvd kan kijken onder het rijden( voor zijn passagiers)
het gaat om een E270CDI met Command BJ 2002
nu heb ik weleens horen zeggen dat er in nederland een bedrijf is die dat kan verzorgen heeft iemand hier misschien meer info over??