Geplaatst: 06-08-2005 18:25
[36136] Ik ben dus begonnen aan de Lt.
Weet iemand waar de merktekens zijn, ik vind niets terug.
Je kan er wel zelf maken maar ingeval de distr riem stuk gaat moeten er toch opstaan hé.
Heb wel de luxe niet van op een brug te kunnen werken maar moet er onder kruipen.
Als ik naar het vliegwiel kijk, kan ik zo een rubberen plug verwijderen op de klok van de versnellingsbak maar aangezien het subframe + vooras in de weg staat kan je er niet recht inkijken (moest dit het merkteken zijn).
Op de pomp ook niets te zien en kan niets vinden waar je een pen in kan steken.
Nokkenas ook niets terug te vinden