Geplaatst: 06-08-2005 14:50
[36123] Hallo
Ik heb hier een 525 td (oude type) van 1995 en deze ratelt in/bij de riemspanner. Nu heb ik de spanner en de driehoekige spanrolhouder al compleet vervangen/vernieuwd maar hij ratelt nog steeds.
Heeft iemand hier ervaring mee om dit op te lossen?
Alvast bedankt
mvg