2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-12-2003 12:43
[7040] kan ik ongestraft,een stuurapparaat van een x12xe uitwissellen,exact hetzelfde,alpha code en opelnummer hetzelfde.kom,met de tech 2 niet in het stuurapp.en motor loopt niet.transponder is ook overgezet