Geplaatst: 15-12-2003 19:23
[7331] mensen die probleem herkennen?
ik heb een corsa 1.4nz automaat staan waarvan de (elektronische)aut. versnellingsbak niet reageert, zowel de versnellingen voorruit als achteruit, automaat komt uit een rijdende schade auto, dit omdat de vorige automatenbak niet meer volledig werkte (derde versnelling en achteruit werkte niet meer), ikzelf denk aan de computer voor de bak, iemand suggesties?
bijvoorbaat dank.