slecht uit "p""

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-12-2003 8:50

[7310] ik heb een klant, waarvan van z'n Vito 110cdi de keuzehandle van de aut. transmissie niet/slecht uit de "p"'stand wil. Helemaal met koud weer.Ontgrendeling van rempedaal is goed en de kabel gaat ook soepel. ...oorzaak ?