Geplaatst: 15-12-2003 8:50
[7310] ik heb een klant, waarvan van z'n Vito 110cdi de keuzehandle van de aut. transmissie niet/slecht uit de "p"'stand wil. Helemaal met koud weer.Ontgrendeling van rempedaal is goed en de kabel gaat ook soepel. ...oorzaak ?