ratel in versnellingsbak

5 reacties

Merk
Honda
Model
CRX
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-11-2007 18:29

[92144]hallo,

Ik heb sinds kort een ratel in mijn eigen auto zitten. Als ik mijn koppeling intrap terwijl de auto stilstaat is het ratelen weg.

Ik hoor het sinds ik mijn koppeling vervangen heb, ongeveer 1500 km geleden. mischien had ik het daarvoor ook al, maar heb er nooit op gelet.

Hij ratelt tijdens het rijden altijd. Eerst alleen in de eerste en tweede versnelling, sinds een week ook in drie en vier. Het ratelen moet op, om of aan de prise-as zitten, want ik hoor dat het het tempo van de motor evenaart.

Ik heb zelf het idee dat het aan de lagers ligt, mischien kan iemand me met zekerheid vertellen wat het is...