Geplaatst: 06-11-2007 15:15
[92264]hallo
ik heb hier een seat cordoba vario staan met het volgende probleem,de airco doet niks totdat de motor temparatuur oploopt en de koel fan aanslaat dan gaat de airco werken en blijft werken tot dat je hem uit zet
en even laat afkoelen enzv auto uitgelezen met bosch kast geen fout codes aanwezig.
wie heeft dit ook wel eens bij de hand gehad?
groetjes gavin