Geplaatst: 02-10-2006 11:50
[65050] Klacht van de klant:
Vertraging tussen het gasgeven en het oppakken van de motor.+- 1sec.
Dit is vooral vervelend omdat het gevoel er niet is,dus meer gasgeven tot hij oppakt,en dan soms met piepende banden bij een stoplicht wegtrekt.
Auto is ook bij de dealer geweest, deze was niet in staat om de klacht te verhelpen.
Gehoord dat de oorzaak een ingebouwde vertraging is in de software van de ecu om het "hikken" van de auto tegen te gaan.
Heeft iemand een tip of idee?
Wij hadden zelf bedacht om eventueel naar een tuner te gaan om daar de software speciaal aan te laten passen.
Iemand een goed adres die ook nog redelijk betaalbaar is?