Geplaatst: 03-10-2006 14:36
[65116] Wij hebben het volgende probleem...
Seat Arosa 1.0 AER - motor, 1998, loopt op twee cilinders, cil. 2 en 3 doen niet mee.
Hij vonkt op alle vier cil., alle verstuivers werken, distr. staat op tijd, compressie opgemeten, (15 Bar) ,druk op de cilinders gezet, geen lekkages, geen lekke vacuumslangen, kleppen gaan op en neer, gestart zonder uitlaatspruitstuk, computer uitgewisseld, kan eigenlijk niets anders meer verzinnen.
Wie heeft er nog een idee, of oplossing??