Arosa loopt op twee cilinders

11 reacties

Merk
Seat
Model
Arosa
Type
Onderwerp
Motorcode
AER
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-10-2006 14:36

[65116] Wij hebben het volgende probleem...

Seat Arosa 1.0 AER - motor, 1998, loopt op twee cilinders, cil. 2 en 3 doen niet mee.

Hij vonkt op alle vier cil., alle verstuivers werken, distr. staat op tijd, compressie opgemeten, (15 Bar) ,druk op de cilinders gezet, geen lekkages, geen lekke vacuumslangen, kleppen gaan op en neer, gestart zonder uitlaatspruitstuk, computer uitgewisseld, kan eigenlijk niets anders meer verzinnen.

Wie heeft er nog een idee, of oplossing??