Geplaatst: 05-10-2006 22:22
[65275] deze auto is binnen gekomen waar al een andere motot was ingebouwd door de klant zelf bij 3000 tr. begint hij over te slaan als dan op de pomp de kabel vd vervroeging wordt losgetrokken draait hij normaal. pomp, verstuivers, temp.sensor, ecu, zijn gewisseld