Geplaatst: 07-11-2007 10:59
[92322]Hallo allemaal,
Ik heb het volgende probleem dat de auto plotseling zijn vermogen kwijt raakt. De auto gaat dan niet harder dan 60 km per uur. Met de VAG.COM geeft dan aan een storing in de motorregeleenheid. De auto kan dagen goed rijden en plotseling heeft hij het dan. Aan de regeleenheid is niets te zien en er staat ook geen water in. Alle vacuumslangetjes zijn al vervangen en de rest zoals turbo etc is allemaal oke. Voordat ik een regeleenheid van bijna 1000 euro ga vervangen wil van jullie weten of het nog iets anders kan zijn.
Alvast bedankt,
Dick