Geplaatst: 09-10-2006 14:07
[65510] Hoi allemaal! Even een vraag over het niet warm worden van het kachelsysteem van een passat. Deze passat heeft airco en een mechanise kachelbediening. De thermostaat en waterpomp hebben we vervangen!!??? De kachelslangen worden ook warm maar geen warmte in de auto. gr Remco