Geplaatst: 23-03-2005 7:38
al enige tijd start problemen, dit kwam naar voren als de motor ca 3 minuten gelopen had vanaf koud en dan werd stil gezet. Dan was er daarna geen compressie. Na even wachten deed ie het dan wel weer. maar nu komt dat moment niet meer dus de motor wil niet gestart.
Tis net als of de kleppen/hydraulische stoters vast zitten.
km.st. is 166000. Auto is altijd netjes bereden.
iemand ervaring??