3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-11-2007 17:20
[92705]Auto pakt slecht aan wanneer motor warm is. Koelvloeistoftemp.sensor reeds vernieuwd, computer uitlezen geen fouten aanwezig. Wie heeft er een idee?