bougie afgebroken fiesta 1.3 i

5 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3/i
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-11-2007 23:57

[92748]Bougie net boven bougiegat afgebroken.

Hoe verwijder ik het restant bougie.

Uitboren en dan eventueel een helicon monteren?

Weet er iemand een andere oplossing.