Geplaatst: 12-11-2007 23:56
[92747]mijn calibra 2.0 8v (c20ne) resoneert bij het stationair lopen.. motortoerental wordt wel goed geregeld, er is geen storing of iets dergelijks.. het vervelende is alleen dat het interieur begint te resoneren voor elk stoplicht en daarom zou ik graag het stationair toerental van de motor met 50 tot 100 rpm willen verhogen, wat dus volgens de dealer niet kan.. kan dat niet anders??? inruilen voor een v6 is geen optie ;)