Geplaatst: 13-10-2006 20:25
[65791] Hallo,
Bij het inschakelen van de lichten valt het dashboard volledig weg, bij het regelen met de dimmer (verlichting dimmen dashboard) dan gaat het terug wel.
Als de lichten niet branden en verander je met de dimmer schakelaar dan vermindert het olielampje van verlichting !! ???
Als je aan de dimmer draait dan gaat de toerenteller in het tableau heen en weer.
Type dimmer is er ene die in de lichtschakelaar ingebouwd zit ( 1 stekker)
Als ik 12v op de draad van de tableauverlichting plaats dan valt het dashboard ook uit.
(zonder stekker aangekoppeld op de schakelaar)
Mag er geen 12v op deze draad komen ? Vanaf een 6v valt het tableau uit.
Wie weet raad ?