2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-03-2005 11:02
[28719] Hallo ik heb een mercedes w124 200 benzine waarvan er om de paar duizend kilometers een soort metaalachtig materiaal aan de bougies zit.
Dit is elke keer de vierde cilinder ,heeft iemand dit weleens meegemaakt.