Geplaatst: 24-03-2005 20:41
[28596] Een klant met een golf II 1.6 PN motor(geregelde carburator) klaagt dat de auto vaak afslaat als de koppeling wordt ingedrukt. Maar af en toe ook onder het rijden, vooral met acceleren. De auto wil dan niet meer vooruit en gaat zelfs vaart minderen totdat hij stil staat. Na een minuutje of twee wachten: starten en lopen. Als hij dan weer loopt draait ie prima. Het probleem doet zich vaak meerdere keren per rit voor, alleen bij ons onder werktijd nooit?!? Heeft iemand een tip?
Groetjes Patrick