Geplaatst: 25-03-2005 22:18
[28660] heb een golfje gekocht een cabrio met een 1800 gli motor hij wou eerst niet goed starten sloeg na een paar seconde weer af
op het gegeven moment liep hij lekker ben een stukje gaan rijden en in eens steeg het toeren tal naar 3000/3500 toeren wie weet waar het an licht of wat het kan zijn graag jullie advies hier in