Geplaatst: 28-03-2005 21:28
Goeiedag allemaal,ten eerste wil ik zeggen dat dit een top site is.Heb me net aangemeld.Ik rijdt nu 4 maand golf 3 tdi code ahu naar volle tevredenheid maar zit met 1 steeds groter wordend probleem en dat is het laat aanslaan van mn motortje.Warm en koud maakt niks uit.Hij slaat pas na plusminus 7 sec aan en loopt dan meteen perfekt.Ik heb nu een paar ochtenden gehad dat hij eerst niet eens aanslaat,bij tweede lange poging wel.Rookt bij het starten blauw wit.Met vagtester geen storingen en pomp staat ook op tijd.Valse lucht sluit ik ook uit want direkt na uitdoen van motor weer starten betekent weer 7 sec.Temp sensor is goed nieuwe accu en distributie ook op tijd.Ik begin de brandstofpomp te verdenken.
Wie heeft nog meer tips of oplossingen?gegroet johan