Geplaatst: 13-11-2007 9:32
[92759]Hebben hier een golf FSI, met een ratelende motor bij koude start.
Dit geluid duurt ongeveer 2 seconden en dan moet de motor eerst weer 8 uurtjes staan voordat het geluid er weer in komt.
De olie blijft wel in het oliefilterhuis staan. Origineel filter gemonteerd, diverse diktes olie geprobeerd,
kettingspanner + ketting + 2 tandwielen vernieuwd. Ketting met spec. gereedschap op tijd gezet.
Nokkenasversteller en oliefilterhuis/distr.deksel hebben we niet vernieuwd.
Heeft iemand nog tips? Alvast bedankt voor de reakties.