Geplaatst: 18-10-2006 13:05
Ik heb hier twee A-klasses die soms erg naar benzine stinken. Bij één heb ik het actief koolstoffilter en benzine filter al vervangen zonder succes! Het moet naar mijn idee een bekend probleem zijn, gezien ik dit al bij twee auto's meemaak. iemand een idee???