radio uitbouwen

3 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-11-2007 21:57

[92821]hallo

ik wil graag de radio van een nieuw type fiesta uitbouwen maar nu is mijn vraag wat moet ik voor allemaal los hebben het is een radio met drie gedeeltes heb al even geken maar ik kom niet echt verder met het uitbouwen

mischien heeft 1 van jullie een afbeelding voor mij

met vriedelijke groet eduard