Geplaatst: 13-11-2007 21:57
[92821]hallo
ik wil graag de radio van een nieuw type fiesta uitbouwen maar nu is mijn vraag wat moet ik voor allemaal los hebben het is een radio met drie gedeeltes heb al even geken maar ik kom niet echt verder met het uitbouwen
mischien heeft 1 van jullie een afbeelding voor mij
met vriedelijke groet eduard