Geplaatst: 14-11-2007 10:10
Heeft geen vermogen, bijvoorbeeld bij acceleratie dan is het net of ie maar 55pk heeft...
Verstuiversleidingen, brandstofverdeler, brandstofpomp en -leidingen zijn reeds vervangen bij een andere garage, maar dit is wel +/- een jaar geleden. We hebben de computer opnieuw laten inleren bij de dealer en toen is het 3 weken goed gegaan.
Wie heeft er tips e.d.?