afsluiter van dieselpomp?

6 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-03-2005 17:39

[28878] hallo ? kan iemand me vertellen of op zo'n elektrische dieselpomp een afsluiter staat , waar ergens en hoe het werkt?

zit met een panne , krijg brandstof aan mijn pomp , maar niet aan de verstuivers!bij de oude pompen kon je nog de elektrische afsluiter , zelf stroom geven , of uitschroeven , maar bij deze zie ik niets zitten .

dank u..