Geplaatst: 29-03-2005 17:39
[28878] hallo ? kan iemand me vertellen of op zo'n elektrische dieselpomp een afsluiter staat , waar ergens en hoe het werkt?
zit met een panne , krijg brandstof aan mijn pomp , maar niet aan de verstuivers!bij de oude pompen kon je nog de elektrische afsluiter , zelf stroom geven , of uitschroeven , maar bij deze zie ik niets zitten .
dank u..