2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-03-2005 22:55
[28838] hebben een probleem met benzinepomp vr6 (in de tank). Pomp draait wel, alleen benzine spuit uit zeefje bij pomp en niet aan drukzijde. Ook met slang los. Zit er een overdrukbev. in de pomp zelf??