benzinepomp vr6

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-03-2005 22:55

[28838] hebben een probleem met benzinepomp vr6 (in de tank). Pomp draait wel, alleen benzine spuit uit zeefje bij pomp en niet aan drukzijde. Ook met slang los. Zit er een overdrukbev. in de pomp zelf??