Geplaatst: 14-11-2007 18:15
Auto kwam binnen met veel controlelichtjes aan,en uitvallende stuurbekrachting.
Dynamo vervangen(regelaar defect)
Nu brand alleen nog ABS lamp,uitgelezen bij dealer.
veel foutcodes;u2139 instrumenetenpaneel:ongeldig signaal van CIM aanwezig.
u2111 CIM:geen communicatie met EHPS
u2108 motor:canbus geen comm. met abs/tc
u2108 ;Cim;canbus geen comm. met abs
b0550;instr.pan.;circuit km stand niet in nominaal bereik aanwezig
p0501;motor;rijsnelheidsensor;storing aanwezig
u2123;info display;canbus geen comm.met cd wisselaar aanwezig
u2108;inst.paneel;canbus geen comm met abs aanwezig
dealer kan niet zeggen waar de fout zit ,apparatuur begint bij abs comp. en die hij al niet vinden.
wie weet raad?
Douwe