Niet lekker doortrekken..

10 reacties

Merk
Kia
Model
Sorento
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-08-2005 8:35

[36214] Collega's

Wie van jullie kent de klacht ; Kia Sorento 2.4 i, nieuwe auto, 12.000 km.

Auto trekt niet lekker door. Het is geen snelle auto, dat weet ik, maar tijdens normaal optrekken, "aarzelt" de motor en houdt gewoon een beetje in. Het is het idee over een momentje geen vonk of benzine is. Hij hinkt een beetje, trekt niet in een soepele beweging door. Soms is het erger dan anders, maar goed is het niet .....wie helpt mij ?