Geplaatst: 08-08-2005 22:03
Ik ben opzoek naar de juiste kabelbomen onder de motorkap voor een Astra Z16SE pearl met airco en boordcomputer....(dealer kan niet direct antwoord geven) mijn kabelboom is uitgebrand. En kan iemand mij vertellen hoe ik het beste een moduul voor de injectie kan laten programeren? Alvast dank