Geplaatst: 15-12-2003 21:54
Er is al veel geschreven over deze foutcode en de waarschijnlijk daarbij horende oplossing.
In 9 van de 10, is dit terug te voeren op de magneetklep die de variabele instelling van de turbo aanstuurt.
Nu mijn specifieke opmerking: Bij mij is dit probleem opgetreden nadat ik de motor bij het wegrijden af heb laten slaan.
Ik kan zelf geen aanleiding bedenken, dat dit nu de magneetklep moet zijn.
Ga morgen een en ander uitsluiten onder andere magneetklep.
Probleem is dat als ik vermogen vraag in 4 of 5, de compu in noodloop gaat.
Moet er wel bijvertellen dat motor een 110pk tdi net is gechipt.
De turbodruk bedraagt net voor het instorten 2350mbar.
Zou het ook kunnen zijn dat de snelle chip voor teveel druk zorgt?
Suggesties welkom.
Alvast bedankt