Hoe de cabriodak op te bergen

9 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-12-2003 16:39

[7643] We hebben een cabrio ingekocht, waarvan men niet wist te vertellen hoe of het cabrio-dak kon worden opgeborgen.Er is geen instructieboekje bij en het enige wat we weten is dat er een mogelijkheid moet zijn om hem achter de achterbank op te slaan.Ik ben er van overtuigd dat er iemand is die mij weet te vertellen wat de werkwijze is.Een drukknop op de linkerbinnenstijl lijkt daarvoor bedoeld, maar daar komt geen spanning op.