stationair hoog in toeren

4 reacties

Merk
Mazda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-08-2005 0:28

[36470] Hij gaat de eerste 3 keer hoog /laag /van 1200 naar 700 en dan weer naar 1200 dan 700 en dan weer naar 1200 en dan naar 700 en dan naar 1800 en daar blijft hij dan op staan

sensors zijn vernieuwd.

hij is aan de computer bij mazda geweest en die geeft geen foutcodes

pakkingen zijn vernieuwd,ik kom er niet meer uit dus graag een reactie van iemand

groetjes wim