Geplaatst: 12-08-2005 0:28
[36470] Hij gaat de eerste 3 keer hoog /laag /van 1200 naar 700 en dan weer naar 1200 dan 700 en dan weer naar 1200 en dan naar 700 en dan naar 1800 en daar blijft hij dan op staan
sensors zijn vernieuwd.
hij is aan de computer bij mazda geweest en die geeft geen foutcodes
pakkingen zijn vernieuwd,ik kom er niet meer uit dus graag een reactie van iemand
groetjes wim