Geplaatst: 24-12-2003 19:29
[7651] Wie weet er hoe het sperdifferentieel van een w124 werkt. het 4 matic lampje op het dashboard gaat soms branden. de auto schokt bij het draaien van een korte bocht en in mindere mate bij rechtuit rijden. Als het lampje gaat branden is het probleem over. Wellicht wordt er dan iets in het differentieel uitgeschakeld ? alle info over werking 4 matic welkom