Geplaatst: 07-08-2005 18:03
Betreft:Audi 80 tdi Avant van 1994.
Problemen met de brandstofpomp (W028 130 190L)
Auto startte beroerd, liep stationair niet goed en gaf veel rook.
Bij meer toeren en gewoon rijden niets aan de hand.
Andere pomp gezocht en gevonden nr. W028 130 190J. De pomp was volgens de verkoper van een lopende motor gehaald ongeveer 3 weken geleden. Vervolgens pomp + nieuwe snaar gemonteerd.
Auto start nu niet meer. Dieselolie gaat wel door de pomp en door overloopleiding weer retour naar filter, maar komt niet bij verstuivers. Als ik de leidingen los van de pomp en nippels en veertjes bij de pomp losdraai komt er wel dieselolie ra,ra.
Is deze pomp nu ook stuk?
Wie o wie weet er een antwoord/oplossing voor dit probleem?
Ik ben ten einde raad!