2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-08-2005 13:09
[36295] heeft iemand ervaring met het monteren van een automaatbak in een volvo 850 handgeschakeld. Is dit mogelijk.