Geplaatst: 05-01-2004 18:31
[8001] probleem: bij het optrekken trilt de auto hinderlijk in de versnellingsbak en auto zelf ook. Uitbalanseren heeft geen resultaat gebracht. Kan dit iets met de aandrijving van de auto te maken hebben of zit het puur in de versnellingsbak?