trilling in versnellingsbak bij optrekken

2 reacties

Merk
Seat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-01-2004 18:31

[8001] probleem: bij het optrekken trilt de auto hinderlijk in de versnellingsbak en auto zelf ook. Uitbalanseren heeft geen resultaat gebracht. Kan dit iets met de aandrijving van de auto te maken hebben of zit het puur in de versnellingsbak?