Geplaatst: 27-09-2004 19:34
Deze auto van de klant rijdt meestal goed, soms begint motorlampje te branden en begint dan te stotteren.
Klant stopt zet de motor af en start opnieuw en rijdt weer goed tot het probleem weer herhaalt.
Auto hebben we uit laten lezen geeft geen storingscode aan.
Gasklephuis hebben we al gereinigd.
Iemand dit probleem ooit meegemaakt??
Als het motorlampje gebrandt heeft, zou hij dan die storing eigenlijk niet op moeten slaan?