Geplaatst: 23-10-2006 19:13
[66447] Deze auto slaat soms moeilijk aan dus een paar keer rond en dan slaat hij aan.
stinkt dan ook naar benzine . Deze klant is al 5 keer bij de dealer geweest maar daar hebben ze niks kunnen vinden dus nu zijn wij aan de beurt. geen fout meldingen.Gasklep schoongemaakt plus injectors .