Geplaatst: 27-10-2006 19:40
[66751] Hallo,
Het contactblokje van mijn contactslot moet vervangen worden. Ik ben al een heel eind, alleen in krijg het busje van de stuuras er niet af. Ik heb het met een 3 armige trekker geprobeerd maar die schiet er af.
Ik weet dat er ook mestrekkers in de handel zijn, maar misschien kan het ook op een andere manier.
Heeft iemand tips hoe je dit het beste kunt doen.
alvast dank,
Harald