Geplaatst: 01-10-2004 20:15
[18716] welke functie hebben de vlinderklepjes in het inlaatspruitstuk van de e 200 cdi bouwjaar 2000. eentje ervan is eruit gevallen en zat in het inlaatkanaal van de cilinderkop. moeten deze klepjes in functie blijven of kan ik ze laten vervallen.