inlaatspruitstuk

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-10-2004 20:15

[18716] welke functie hebben de vlinderklepjes in het inlaatspruitstuk van de e 200 cdi bouwjaar 2000. eentje ervan is eruit gevallen en zat in het inlaatkanaal van de cilinderkop. moeten deze klepjes in functie blijven of kan ik ze laten vervallen.