inschakelen achteruitversnelling

3 reacties

Merk
Volvo
Model
V40
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 td
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-10-2006 20:57

[66760] Inschakelen achteruitversnelling wil niet na verloop van tijd.

1e versnelling zit telkens na veloop van tijd op de plek van de achteruit, dus met opgetrokken knop.

Ik heb de rubbers met busjes (rep setje van volvo ) gemonteerd en hij schakeld weer prima, maar na verloop van tijd begind het weer opnieuw.

Daarna de busjes fractie ingekort ,gaf een goed resultaat, maar nu weer het zelfde probleem.

Wie heeft een oplossing hiervoor