4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-10-2004 15:11
Ik heb een renault 19 1,4i staan loopt stationair slecht en bij veel gasgeven slaat hij af. Spruitstukpakking is al vervangen. heeft iemand hier nog oplossingen voor ??? alvast bedankt