nachtverwarming model california

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Multivan
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-02-2005 20:35

[26327] Wij hebben dus een T5 california en de nachtverwarming maakt lawaai.

Alles werkt normaal totdat ze trager begint te draaien, dan hoort men deze tikken, of er druppelt precies mazout in, druppel per druppel.

Nu wou ik vragen of iemand dit nog heeft gehoord of dit normaal is.

Want bij het slapen in de wagen is dit echt storend.

Dit is een nieuwe wagen.

Moet dit vervangen worden of kan dit hersteld worden?

alvast bedankt.