Geplaatst: 06-11-2006 22:03
[67444] hallo ik heb een gasprobleem.
op benzine loopt de wagen gewoon goed maar op gas begint hij in een keer in te houden na ongeveer 10 min en als ik vervolgens even 2 minuten op benzine rij kan ik weer op gas rijden voor ongeveer 6 minuten waarna het probleem zich steeds herhaald. graag advies waar ik moet beginnen met zoeken van het probleem. ik denk zelf aan een invries probleem of lambda sonde maar op benzine heb ik geen problemen.
alvast bedankt voor het lezen van mijn probleem
rene